A co budete dělat, když se tedy rozhodnete do toho jít?

1. Seznámíte se se společností a produkty. To je velice důležité. Vypište si potřebné informace o tom, jak firma funguje, jaký má systém hodnocení, bodování, pozice, provize, prostě všechny hlavní základní informace. Jaké máme partnery a co nabízejí. Nemusíte znát hned všechno.

2. Zaměříte se na poznávání produktů a na zkušenosti s nimi - k čemu slouží, s čím nám pomohou. Nejlepší jsou zkušenosti vlastní, protože těmi začnete. Je potřeba poznat produkty na vlastní kůži, vyzkoušet je s rodinou, známými. Pak okolo jsou zkušenosti dalších členů a jejich zákazníků. Těch zkušeností s produkty máme již spoustu za ty roky, nemusí to být jen ty vaše vlastní. Můžete si sehnat o produktech i další fakta a porovnat je například s jinými podobnými na trhu. Můžete s naší pomocí zákazníkům poradit při výběru na jejich problémy. Nebojte se, s tím vším vám ze začátku pomůžeme nejen my, ale i ostatní z firmy.

3. Někdo bude potenciální zákazníky nebo spolupracovníky kontaktovat osobně, má třeba hodně známých a přátel. Jakými možnými způsoby se to dá dělat, to si povíme jinde, způsobů je hodně.

4. Někdo je rád na sociálních sítích a má svůj profil. Můžete si udělat fanpage (facebookovou stránku) nebo blog, později třeba i skupinu pro své další členy. Tam pak budete dávat hodnotné příspěvky. Je ale potřeba si najít svoji cílovou skupinu a vybrat si téma, na jaké se soustředit (spolupráce, podnikání, zdraví, pomoc se zdravotním problémy, hubnutí a podobně). Prostě je potřeba s lidmi komunikovat.
Vaším cílem bude ukázat lidem, že jim můžete pomoci, že právě vy pro ně máte něco, co jim vyřeší jejich problém. A problémy lidé mají. A chtějí je řešit. Sociální sítě jsou místem, kam se lidé chodí bavit, informovat a ne nakupovat. Proto je na svých FB stránkách nebo profilu nezahlcujte jenom produkty, firmou (společností).
Neschovávejte se za firmu, za produkty. Tito lidé půjdou především za vámi, že jim pomůžete vyřešit jejich problém, že jim poradíte, pomůžete. Oni nejdou za produkty, za názvem společnosti, toho je na trhu hodně. Budou to vaši fanoušci, ne fanoušci společnosti, ne firmy. Ale o tom také jindy.

Neprodávejte, pomáhejte. Proč? Protože spokojení klienti o vás budou mluvit a doporučí vás dál, dalším lidem, kterým také můžete pomoci.

Mimo jiné si můžete udělat blog, fanpage na Facebooku, kde budete sdílet články a příspěvky o své práci, o produktech, články, které budou lidi bavit, inspirovat a zajímat. Vyberte si jednu úzkou cílovou skupinu, pro kterou budete informace dávat (matky s dětmi, ty, co chtějí zhubnout, co mají nějaké zdravotní problémy nebo se soustřeďte na ty, co potřebují peníze, chtějí se něco naučit, něco změnit). Budujte si s nimi důvěru a vztah a snažte se jim poradit a pomoci.
Tím vším si vytvoříte okruh zákazníků a až budete umět lidem předat znalosti a zkušenosti, tak si začnete budovat svůj tým. Nastavíte si svůj pracovní a životní rytmus, způsob práce, který vám bude vyhovovat a dáte si své osobní cíle. A začněte třeba jen malým cílem. A až ho splníte, dáte si cíl další.

A CO JE DOST DŮLEŽITÉ?

Je velice důležité udělat si plán a napsat si kroky, které budete podnikat, abyste se posunuli dále. Napište si své nápady, konkrétní úkoly, které máte udělat a kdy je zvládnete - na příštích 10 dní, 30 dní, půl roku...
K tomu si hned ale také napište, jaké to bude mít důsledky, co se stane, když to nesplníte, když to podle toho plánu dělat nebudete. Co se nestane, o co přijdete, kam se neposunete...

Položte si k tomu otázku - Kdo vám s tím může pomoci, abyste to opravdu udělali, kdo vám poradí, když vám to úplně nepůjde? Kdo vám poradí, co s tím dál? Kdy se ho na to zeptáte? Pokud je tu někdo, kdo vám může poradit, pomoci (a to jsme my lídři), tak kdy požádáte o pomoc, o radu?

A POKUD OPRAVDU POŽÁDÁTE O POMOC, TAK JSTE ASI PŘEKROČILI
TÍM PRVNÍM KROKEM SVOJI KOMFORTNÍ ZÓNU.

Pokud si budete myslet, že to dáte sami bez pomoci, bez rady, bude to hodně těžké, to mi věřte. Pokud o tu pomoc nepožádáte, brzy to vzdáte a nebo ani nezačnete a budete říkat, že to nefunguje.
Pro takovéto produkty je nejvhodnější systém síťový marketing (MLM). Je to asi nejlepší možné podnikání bez rizika a velkých nákladů, takže je pro každého, kdo chce něco změnit.
Náš systém je celkem jednoduchý a pokud chcete vydělávat peníze, tak je potřeba také ale pracovat.

Vy tak postupně získáte provize za vlastní nákupy, meziprovize ze své sítě a další odměny a nakonec můžete získat stálý příjem do budoucna. Pokud vložíte více úsilí do sponzorování nových lidí než do prodeje produktů, získáte stále vyšší odměny. A i když začnete třeba právě teď, můžete si sáhnout na vyšší odměny klidně i dříve než váš sponzor. A to je spravedlivé. A máme tu spoustu takových příkladů.

Nezáleží totiž na tom, kdy do systému vstoupíte, pod kým budete pracovat, ale pouze na tom, co vy sami budete chtít dokázat, na vaší práci, na vašem důvodu dosáhnout nějakého svého cíle, na vaší vytrvalosti. Je to totiž pouze na vás, nikdo vás nebude úkolovat, honit, kontrolovat.

KONTAKTY
+420 603 193 647
jitka@jitkakopincova.cz
SLEDUJTE NÁS  
+420 603 193 647 jitka@jitkakopincova.cz